DSC01770.jpg

Voor ouders

whatsapp-square-social-media-512.png

Je kunt nu ook WhatsAppen met GBS TEC! Stel jouw vraag makkelijk en snel.

DSC01072.jpg

Vragenronde

Wil jij alles weten over GBS TEC? Ga iedere woensdagmiddag tussen 15:00 en 16:00 (online) in gesprek met ons en vraag ons het hemd van het lijf.

GBS TEC - Fotograaf AR Radings Capture Life - DSC06697- WEB .jpg

Intensieve begeleiding

Naast de begeleiding van de praktijkbegeleider zijn er verschillende manieren waarop wij uw kind van intensieve begeleiding voorzien.

ibrahim-rifath-OApHds2yEGQ-unsplash.jpg

Kosten

GBS TEC is een kleinschalige privéschool. Daarom zit het kostenplaatje anders in elkaar dan bij een reguliere ROC. Lees hier meer over de kosten.

Alber_PasfotoKlein_edited.jpg

De missie van GBS TEC

Nederland zakt in het lijstje van landen met een hoog onderwijs niveau. Het niveau van opleidingen daalt. De directie legt uit waarom het bedrijf GBS International een eigen bedrijfsvakschool heeft opgezet.

2J7A8519_web.jpg

Opleidingsniveau

Uw kind volgt bij GBS TEC een niveau 4 opleiding, waarbij hij/zij na twee jaar een diploma op niveau 3 ontvangt.

GBS TEC - Fotograaf AR Radings Capture Life - DSC06410- WEB .jpg

Zonder diploma toch een opleiding?

In sommige gevallen kun je ook zonder diploma een opleiding volgen bij GBS TEC. We vertellen je graag alles over de toelatingseisen.

2J7A8296_web.jpg

Hoe help ik mijn kind kiezen?

Het studiekeuze proces is een spannende en leuke zoektocht voor uzelf en uw kind. Lees hier meer over hoe u uw kind in dit proces kunt helpen.

GBS TEC - Fotograaf AR Radings Capture Life - DSC06808- WEB .jpg

Leerwegen

Wanneer uw kind een mbo opleiding uitkiest, zullen jullie ook gaan kiezen tussen een BOL of BBL leerweg. Bij GBS TEC werkt dit anders dan bij een reguliere ROC instantie.

GBS TEC - Fotograaf AR Radings Capture Life - DSC06854- WEB .jpg

Hulp bij studiekeuze

Een richting kiezen waar je kind enthousiast van wordt, dat is spannend maar ook hartstikke leuk! GBS TEC helpt graag bij jullie zoektocht naar de juiste opleiding.

GBS TEC - Fotograaf AR Radings Capture Life - DSC06867- WEB .jpg

Van HAVO naar GBS TEC

Zit uw kind op de HAVO en twijfelen jullie over de overstap naar een MBO opleiding? In sommige gevallen kunnen theoretisch ingestelde studenten bij GBS TEC tot hun recht komen.

Untitled design (1).jpg

Zo vader, zo zoon

Arthur en Jonathan zitten allebei bij GBS. Arthur als collega, en Jonathan als student bij GBS TEC. Bekijk hun verhaal.

aanmeldenlaptopklein.jpg

Bekijk de veelgestelde vragen.