top of page

een technische opleiding

de academische en beroepsvoorbereiding van studenten op banen met toegepaste wetenschap en moderne technologie. Het legt de nadruk op het begrijpen en praktisch toepassen van basisprincipes van wetenschap en wiskunde, in plaats van op het verwerven van vaardigheid in handvaardigheid, wat eigenlijk de zorg is van het beroepsonderwijs. een technische opleiding heeft als doel de voorbereiding van afgestudeerden op beroepen die boven de geschoolde ambachten maar onder de wetenschappelijke of technische beroepen worden ingedeeld. Mensen die zo in dienst zijn, worden vaak technici genoemd. een technische opleiding onderscheidt zich van professioneel onderwijs, dat grote nadruk legt op de theorieën, het begrip en de principes van een breed scala aan onderwerpen die zijn ontworpen om de afgestudeerde toe te rusten om gezaghebbend te oefenen op gebieden als wetenschap, opleidingen in techniek, rechten of geneeskunde. Technische beroepen zijn van vitaal belang op een groot aantal gebieden, waaronder landbouw, bedrijfskunde, computers en gegevensverwerking, onderwijs, milieu- en hulpbronnenbeheer, grafische kunsten en industrieel ontwerp, en gezondheid en geneeskunde; technische onderwijscurricula zijn navenant gespecialiseerd in een breed spectrum. een technische opleiding wordt doorgaans aangeboden in post-middelbare school curricula die twee jaar duren, niet bedoeld zijn om te leiden tot een bachelordiploma, en wordt aangeboden in een breed scala aan instellingen, zoals technische instituten, junior colleges, scholen voor beroepsonderwijs, en reguliere hogescholen en universiteiten.

Voordelen van een technische opleiding

de opleiding van ingenieurs en technici voor werk in de industrie, bouw, transport, communicatie, landbouw en bosbouw. (De voorbereiding van geschoolde arbeiders op de nationale economie vindt plaats binnen het systeem van een technische opleiding. Onder de term 'een technische opleiding' worden ook de theoretische en praktische wetenschappelijke kennis en vaardigheden verstaan ​​die het een persoon die een dergelijke opleiding volgt, in staat stellen productietechniek en economische problemen oplossen in zijn specialiteit.

Naast gespecialiseerde technische opleidingen zijn er ook aanvullende en algemeen technische opleidingen. Aanvullende technische opleidingen bieden studenten aan instellingen voor hoger onderwijs en gespecialiseerde instellingen voor secundair onderwijs de technische kennis en vaardigheden die nodig zijn voor de studie en het gebruik van machines, mechanismen, apparatuur en automatische besturingsapparatuur die in veel gebieden van wetenschap, onderwijs en cultuur worden gebruikt. Het omvat technische en technische disciplines die worden bestudeerd in universitaire afdelingen geologie, scheikunde, natuurkunde en biologie; in agrarische instellingen voor hoger onderwijs in de afdelingen landbouw en diergeneeskunde; in medische, pedagogische en andere instituten; en in gespecialiseerde secundaire onderwijsinstellingen. Het belang van een technische opleiding is gegroeid door het toenemende gebruik van technische apparatuur op verschillende gebieden van wetenschap en cultuur, bijvoorbeeld de technologie van experimenteel onderzoek, computertechnologie, technische hulpmiddelen in het onderwijs en apparaten en instrumenten voor medische diagnose en therapie. een technische opleiding wordt gegeven op middelbare scholen voor algemeen onderwijs en legt de basis die nodig is om de technische kennis en vaardigheden te verwerven die worden geboden door een polytechnische opleiding en on-the-job training.

Meer informatie over een technische opleiding

Het systeem van gespecialiseerde technische opleidingen in de USSR omvat de volgende specialisatiegebieden: geologie, mijnbouw, energietechniek, metallurgie, machinebouw, instrumentatie, radio-elektronica, houttechniek, chemische technologie, engineering op het gebied van de productie van voedingsmiddelen en consumentenproducten goederen, constructie, geodesie, hydrdmeteorologie, transport en communicatie.

De verschilllen in technische opleiding

Specialisten met een hogere technische opleiding worden opgeleid in polytechnische en industriële instituten, gespecialiseerde instellingen voor hogere technisch opleidingen, waaronder fabrieksinstellingen voor technische opleidingen, in de technische afdelingen van verschillende universiteiten en in instellingen voor hoger technisch militair onderwijs. In 1975 waren de 266 instellingen voor technische opleidingen van de USSR goed voor ongeveer een derde van de instellingen voor hoger onderwijs in het land. In veel industriële centra in de Unie en in autonome republieken zijn polytechnische en gespecialiseerde instellingen voor technische opleidingen opgericht.

Opleidingen voor specialisten in instellingen voor technische opleidingen duren vijf of zes jaar. Het curriculum van elke specialiteit bestaat uit algemene wetenschappen, algemene techniek en gespecialiseerde disciplines. Inbegrepen in het programma van algemene wetenschapsdisciplines zijn sociaal-economische wetenschappen (geschiedenis van de CPSU, politieke economie, marxistisch-leninistische filosofie en wetenschappelijk communisme), hogere wiskunde, theoretische mechanica, natuurkunde, scheikunde, een vreemde taal en andere vakken, afhankelijk van de specialiteit. Algemene technische studies omvatten beschrijvende geometrie a en grafische kunsten, computertechnologie in engineering en economische analyse, machineonderdelen, de theorie van mechanismen en machines, de technologie van bouwmaterialen, materiaaltechnologie, sterkte van materialen, elektrotechniek, hydraulica en hydraulische machines, thermische engineering met thermodynamica en andere onderwerpen, afhankelijk van de vereisten van de specialiteit. De algemene wetenschappen en algemene ingenieursdisciplines voorzien in de opleiding van specialisten met een brede achtergrond. In de programma's voor speciale disciplines wordt bijzondere aandacht besteed aan die disciplines die de wetenschappelijke basis vormen voor specialistische opleidingen, bijvoorbeeld de theorie van verschillende engineeringprocessen, de theorie, analyse en ontwerp van specifieke machines en instrumenten, en automatisering.

Wat kun je met een technische opleiding

Veel aandacht wordt besteed aan de opleiding van toekomstige ingenieurs in de economie: studenten in alle specialismen studeren praktische economie, organisatie en de planning en controle van de productie. De curricula van alle specialismen omvatten een cursus over arbeidsbescherming, die de grondbeginselen van arbeidsveiligheid en brandpreventietechnologie behandelt. In overeenstemming met de vereisten van wetenschappelijke en technologische vooruitgang, zijn cursussen over industriële elektronica, automatisering, de automatisering van productieprocessen en het gebruik van atoomenergie in de nationale economie geïntroduceerd in de curricula van instellingen voor technische opleidingen. Het aantal uren dat aan de studie van wiskunde wordt besteed, is aanzienlijk toegenomen; kansrekening, statistiek en elementen van lineair programmeren en optimale procesbeheersing zijn opgenomen in de algemene wiskundecursus.

Disciplines die alle specialismen gemeen hebben, worden het vaakst bestudeerd in de eerste twee of soms drie jaar. Een gespecialiseerde opleiding begint in de meeste gevallen in het derde of vierde jaar. Tijdens de opleiding voeren studenten zelfstandig een reeks analytische grafische opdrachten en cursusprojecten uit; in machinebouwinstituten kunnen dergelijke projecten bijvoorbeeld de theorie van machines en mechanismen, machineonderdelen en hijsmachines en mechanismen onderzoeken. In de laatste semesters voltooien studenten drie tot vijf gangenprojecten in hun specialiteit (zes tot negen gangenprojecten in bouwtechniek en architectonische specialiteiten). Studenten doen praktijkervaring op in studentenworkshops en oefenterreinen en in productietrainingen in fabrieken. Het technische opleidingen systeem is voltooid wanneer de student een diplomaproject of afstudeerscriptie van experimentele aard voorbereid en verdedigt. Afgestudeerden ontvangen de titel van ingenieur van de bijbehorende specialiteit. Het niveau van wetenschappelijke opleiding is gelijk aan dat van afgestudeerden van technische instituten in de VS, Groot-Brittannië, Japan en andere landen die een proefschrift hebben afgerond voor de tweede professionele academische graad, dat wil zeggen de masteropleiding.

Word je blij van een technische opleiding

De opleiding van technici wordt verzorgd in gespecialiseerde instellingen voor secundair onderwijs voor een breed scala aan specialismen die een beperkter bereik hebben dan die aangeboden aan instellingen voor technische opleidingen. De curricula van technicums (secundaire technische instellingen) duren 3½ tot vier jaar voor leerlingen die het achtste leerjaar voltooien en 2½ tot drie jaar voor leerlingen die de middelbare school afmaken. Technicums voor studenten die het achtste leerjaar voltooien, bieden zowel speciaal als algemeen onderwijs. Speciale aandacht wordt besteed aan productiestudies (600 tot 700 uur in het curriculum), waardoor studenten gekwalificeerde geschoolde arbeiders worden in hun specialiteit, en aan productiewerk en training in de specialiteiten van de studenten. Net als bij instellingen voor technische opleidingen, is het systeem van cursusprojecten en de verdediging van een diplomaproject bij voltooiing van de studie overgenomen in instellingen voor secundair een technische opleiding.

Om studenten in staat te stellen een technische opleiding te volgen zonder het werk te verlaten, werden correspondentie- en avondinstellingen voor technische opleidingen en technica opgericht, evenals correspondentie- en avondafdelingen en afdelingen bij reguliere gespecialiseerde instellingen voor hoger en secundair onderwijs. De studierichtingen in avond- en correspondentiesystemen van een technische opleiding duren zes tot twaalf maanden langer dan die in dezelfde specialiteiten van de dagafdelingen. Veel instellingen voor technische opleidingen hebben algemene technische afdelingen met opleidingen van één tot drie jaar, die studenten een algemene technische en algemene wetenschappelijke opleiding bieden, waardoor ze het technische onderwijs in hun gekozen specialiteiten kunnen voortzetten.

De systematische verhoging van het niveau van de wetenschappelijke opleiding wordt bereikt door deelname van studenten aan het wetenschappelijk onderzoek van afdelingen van instellingen voor hoger onderwijs en aan onderzoek en laboratoriumwerk, evenals door werk aan cursus- en diplomaprojecten. Er zijn speciale laboratoria en computercentra opgericht om het wetenschappelijk onderzoek naar een hoger niveau te tillen

Aanbieders van technische opleidingen in de wereld

echnische onderwijsinstellingen; Aan sommige instellingen voor technische opleidingen zijn ook wetenschappelijke onderzoeksinstituten georganiseerd. Het Moscow Physical Engineering Institute, het Moscow Physicotechnical Institute en vele technische en wiskunde-afdelingen in instellingen voor technische opleidingen zijn opgericht om toekomstige ingenieurs de grondbeginselen van de technische wetenschappen te bieden en met uitgebreide achtergronden in wiskunde, natuurkunde en economie. Onderzoekers en docenten in technische disciplines worden primair opgeleid door middel van graduate cursussen aan instellingen voor technische opleidingen en onderzoeksinstituten.

Met de snelle uitbreiding van de kennis als gevolg van de wetenschappelijke en technologische revolutie, is ook een systeem van geavanceerde opleiding en de omscholing van technisch en technisch personeel opgenomen in een technische opleiding. Specialisten met middelbaar en hoger onderwijs bestuderen de nieuwste vorderingen in wetenschap en technologie, middelen voor geïntegreerde mechanisatie en automatisering van productieprocessen, en efficiënte methoden voor de wetenschappelijke organisatie van productie, arbeid en management. Dergelijke onderzoeken worden uitgevoerd bij instituten voor het verbeteren van de vaardigheden van leidinggevend personeel en specialisten en in cursussen die worden aangeboden bij bedrijven, organisaties en onderwijsinstellingen. In instellingen voor hoger onderwijs zijn afdelingen opgericht om de vaardigheden van specialisten met hoger onderwijs te verbeteren. In een aantal instituten, bijvoorbeeld het Urals Polytechnic Institute en het Moscow Institute of Management, zijn afdelingen georganiseerd voor de opleiding van leidinggevend personeel voor industrie en bouw. Aan de Moscow State University, het Moscow Institute of Aviation, het Moscow Power Engineering Institute, het Moscow Physical Engineering Institute, het N. E. Bauman Moscow Higher zijn speciale afdelingen opgericht voor de omscholing van ingenieurs in nieuwe en veelbelovende trends in wetenschap en technologie. Technische School, het Leningrad Instituut voor Technologie en de Universiteit van Novosibirsk.

een technische opleiding heeft ook aanzienlijke successen behaald in andere socialistische landen. Het aantal studenten dat dergelijk onderwijs volgt, neemt gestaag toe, en in verschillende landen, bijvoorbeeld Tsjecho-Slowakije, Polen en Bulgarije, is het goed voor 40-50 procent van het totale aantal studenten. De systemen van een technische opleiding voldoen aan de eisen van de nationale economie en aan de bijzondere nationale kenmerken van deze landen. In verschillende landen, bijvoorbeeld in Polen, Hongarije en Roemenië, worden twee soorten ingenieurs voorbereid: professionele ingenieurs met vier jaar opleiding en meester-ingenieurs met vier tot vijf jaar opleiding. Professionele ingenieurs worden voornamelijk opgeleid voor praktisch werk, terwijl meester-ingenieurs worden opgeleid voor wetenschappelijk onderzoek en ontwerporganisaties. een technische opleiding in Bulgarije is qua structuur vergelijkbaar met een technische opleiding in de USSR.

centra voor technische opleiding

De grootste centra voor een technische opleiding in de socialistische landen zijn het Warschau Polytechnisch Instituut, het Poznań Polytechnisch Instituut en de Kraków Mijnbouw en Metallurgische Academie in Polen; Technische Universiteit van Dresden, Technische Universiteit van Magdeburg en de Freiberg Mijnacademie in de Duitse Democratische Republiek; het Polytechnisch Instituut van Praag, de Kosice Hogere Technische School en de Hogere School voor Mijnbouw en Metallurgie in Ostrava in Tsjecho-Slowakije; het Polytechnisch Instituut van Boedapest in Hongarije; het Polytechnisch Instituut van Sofia in Bulgarije; en het Polytechnisch Instituut van Belgrado in Joegoslavië.

In de kapitalistische landen wordt een technische opleiding aangeboden aan universiteiten en in gespecialiseerde technische onderwijsinstellingen. De basisprincipes van een technische opleiding worden onderwezen in hogescholen en in secundaire technische onderwijsinstellingen. In veel landen krijgt een specialist de graad van ingenieur, wat niet het recht inhoudt om als ingenieur te werken, dat wil zeggen om een ​​project te ontwerpen. Brede rechten worden pas toegekend nadat de specialist een technische kwalificatie heeft gekregen van de overeenkomstige technische vereniging. Deze kwalificatie wordt toegekend nadat de aanvrager meerdere jaren praktijkervaring heeft opgedaan en speciale examens heeft afgelegd.

De technische opleiding in de VS wordt meestal in twee of drie fasen behaald. De eerste fase vereist vier jaar opleiding en omvat de studie van algemene wetenschappen en gespecialiseerde technische disciplines die leiden tot de toekenning van het bachelordiploma aan de afgestudeerde van een technische afdeling. De tweede fase vereist ongeveer een jaar en is voornamelijk bedoeld om het niveau van theoretische kennis in het gekozen specialisme te verhogen en om vaardigheden te ontwikkelen voor het uitvoeren van onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek; het stadium is voltooid wanneer de student slaagt voor examens of een masterproef verdedigt. Zo is aan de Massa een academische graad van ingenieur ingevoerd

chusetts Institute of Technology; het wordt toegekend aan studenten met een bachelordiploma nadat de studenten een aanvullende studie van maximaal twee jaar hebben voltooid. Studenten die het masterdiploma behalen, beginnen vaak te werken in wetenschappelijke onderzoeks- en ontwerporganisaties. De derde fase van een technische opleiding wordt georganiseerd in grote bedrijven direct in de fabriek voor degenen met een bachelor- of masterdiploma. In deze fase, die tot een jaar kan duren, studeren de deelnemers engineering, de organisatie en het beheer van de productie en de specifieke kenmerken van de productie van het bedrijf en de individuele fabriek waar ze werken. Een systeem van speciale scholen en instituten dat nu wordt ontwikkeld, is bedoeld om de kwalificaties van specialisten te verbeteren en om technisch personeel permanente educatie te bieden.

In veel technische hogescholen en instituten in Groot-Brittannië duurt de studie vier of vijf jaar, waarbij elke drie tot zes maanden wordt afgewisseld tussen klassikale studies en praktisch werk in de industrie. In Frankrijk wordt technisch en technisch personeel meestal opgeleid aan universiteiten en speciale instituten (hogere mijnbouwscholen, bruggen en wegen, en luchtvaart). De studie duurt vier tot zes jaar en bestaat doorgaans uit drie cycli. In de tweede cyclus legt de student examens af voor de graad van licentiaat en kan hij de titel van ingenieur behalen. Na voltooiing van de derde cyclus wordt de graad van doctor van de derde cyclus toegekend. Met de titel van ingenieur kan de student kandidaat worden voor de titel van doctor-ingenieur. In Japan wordt een technische opleiding aangeboden in instituten en gespecialiseerde technische instituten en duurt doorgaans vier jaar. Na voltooiing van de cursus ontvangen afgestudeerden het bachelordiploma en kunnen ze het diploma van master of science behalen na een extra studie van één of twee jaar.

De belangrijkste technische onderwijscentra in de kapitalistische landen zijn de volgende: VS - het Massachusetts Institute of Technology (Cambridge), het Carnegie Institute of Technology (Pittsburgh), technische instituten in Brooklyn, NY en Washington, DC, en de technische afdelingen en hogescholen van Harvard University, Columbia University, Stanford University en de universiteiten van Californië en Illinois; Groot-Brittannië - de technische afdelingen en hogescholen van Cambridge University en de universiteiten van Manchester, Birmingham, Edinburgh, Leeds en Sheffield; Bondsrepubliek Duitsland - de faculteit voor mijnbouw en werktuigbouwkunde aan de Clausthal Technische Universiteit en hogere technische scholen in Aken, Hamburg en Keulen; en Frankrijk - hogere technische scholen en technische instituten in Parijs, Marseille, Lyon en Straatsburg en metallurgische instituten in Parijs en St. Etienne.

In de ontwikkelingslanden wordt Een technische opleiding aangeboden aan technologische instituten in Bombay, Kharagpur, Kanpur en Madras, het Bengal Engineering College en technische hogescholen in Poona en Varanasi in India; het Institute of Technology in Rangoon en het Mandalay Technical Institute in Birma; de Universiteit van Caïro, de Universiteit van Alexandrië en het Metallurgisch Instituut al-Tabbin in de Arabische Republiek Egypte; en de Nationale Polytechnische School en het Annaba Mijnbouw- en Metallurgisch Instituut in Algerije.

In veel landen worden hervormingen van een technische opleiding doorgevoerd, voornamelijk gericht op het verbeteren van de kwaliteit van het onderwijs, om te voldoen aan de eisen van wetenschappelijke en technologische vooruitgang.

Het belang van een technische opleiding

Het belangrijkste doel van een technische opleiding is dat het de studenten vaardig en technisch geschikt maakt voor de industrie. De technische opleidingen bieden zeer goede mogelijkheden voor loopbaan en werkgelegenheid. Het brengt de kennis sterk over van de basis tot geavanceerde en moderne technologieën voor de beginnende technische aspiranten. Het onderwijs dat bijzondere praktische kennis van technologieën en vaardigheden biedt, staat bekend als een technische opleiding. Het verschilt van algemeen onderwijs. Wat betreft een technische opleiding bevordert het zelfstandig en zelfstudie, stemt de student effectief af en vergroot het potentieel van de studenten. Het technische onderwijs gaat niet over studeren en slagen voor de examens, maar het heeft een technische inslag gegeven aan de opwindende studenten van vandaag.

een technische opleiding biedt goede kansen op werk en het zou nuttig zijn om een ​​succesvolle carrière te maken. Als we het hebben over een technische opleiding, het draagt ​​een groot deel bij aan het algemene onderwijssysteem en speelt een belangrijke rol in de sociale en economische ontwikkeling van onze natie. In India wordt een technische opleiding gegeven op verschillende niveaus, zoals: industrieel opleidingsinstituut, diploma en graad, postdoctoraal en onderzoek in gespecialiseerde technische gebieden, waarbij rekening wordt gehouden met verschillende aspecten van technologische ontwikkeling en economische vooruitgang.

De  niveaus van technische opleidingen

Om het niveau van een technische opleiding te behouden, doen wij er alles aan om dat zo te bhouden.

In dit tijdperk van werkloosheid kan alleen een technische opleiding iemand van een baan of een bron van inkomsten verzekeren in termen van technische vaardigheden en het kan een comfortabel leven bieden. Degenen die nog in de conventionele instellingen zitten en slagen voor examens die weinig relevant zijn in de moderne systemen, vinden misschien geen kansen op werk. En natuurlijk worden ze uiteindelijk het slachtoffer van frustratie en bevinden ze zich in een dilemma in deze moderne wereld.

Als een land over voldoende technische handen vol vaardigheden beschikt, versnelt het ongetwijfeld het ontwikkelingsritme. Technische handen kunnen niet werkloos zijn. Aan de andere kant hoeven technische handen anderen niet om banen te vragen als ze een eigen bedrijf beginnen; ze kunnen ook werkgelegenheid bieden aan andere geschoolde mensen. Zo helpt een technische opleiding ons om het werkloosheidsprobleem te verminderen.

Sagar Institute of Science and Technology (SISTec) is een zeer gerenommeerd instituut in centraal India dat hun studenten de beste technische opleidingen biedt. SISTec staat bekend om het geven van op vaardigheden gebaseerd een technische opleiding aan hun studenten, waardoor ze geschikt zijn voor de industrie. Bij SISTec Colleges hebben studenten hun bekwaamheid getoond om hun opleiding te volgen en deze toe te passen bij het oplossen van dagelijkse problemen. Sagar College is in ware zin een van de beste technische hogescholen in Bhopal.

SISTec heeft samenwerking en MOU met verschillende bedrijven en industrieën, zodat de studenten met goede pakketten worden geplaatst en de banen in hun technische vakgebied doen. Afgezien hiervan maakt SISTec de studenten bekwaam in een technische opleiding en kunnen zij ook ondernemer worden. Wat mij betreft zal SISTec de komende jaren zeker revolutionaire veranderingen brengen op het gebied van een technische opleiding.

Onlangs werd SISTec door AICTE erkend als een van de "Best Engineering College In Central India 2018" en "Most Innovative College Award 2018 - North Zone".

De economische vooruitgang en ontwikkeling van de natie hangt af van technische handen. Elk land zou hoge prioriteit moeten geven aan een technische opleiding om de welvaart van het land te verhogen en SISTec is een van hen die de best technisch geschikte ingenieurs aan de samenleving leveren voor haar verbetering. Eerder was het een droom van het moderne India, en een technische opleiding heeft het nodige belang gehecht om die droom te realiseren.

 

Een Carrière na een technische opleiding

UW-Stout's Bachelor of Science-graad in carrière, een technische opleiding en training is een nationaal en internationaal erkend programma. Dit afrondingsprogramma biedt instructeurs en niet-instructeurs de mogelijkheid om een ​​Associate's Degree of Technisch Diploma te verwoorden tot een Bachelor's Degree door hun technische kennis uit te breiden met expertise in instructie, leiderschap, cursusconstructie en evaluatie.

In het overheidsrapport van het Independent Panel on Technical Education (de Sainsbury Review) en het bijbehorende Post-16 Skills Plan wordt de behoefte uiteengezet aan technisch onderwijzend personeel dat zeer bekwaam is en een goed begrip heeft van zowel hun technische vaardigheden als onderwijstechnieken.

De Education and Training Foundation (ETF) is gericht op het ondersteunen van beoefenaars en het helpen van samenwerking met collega's en werkgevers in hun vakgebied om het onderwijzen van beroepsmatige en technische vaardigheden in een breed scala van industrieën te verbeteren.

Om dit doel te bereiken, hebben we interne experts die leiding geven aan alles, van ontwerpen tot het beheren van effectieve onderwijs-, leer- en beoordelingsbenaderingen en -initiatieven. Deze programma's helpen bij het opzetten van een kader voor het leveren van excellentie in een technische opleiding.

Vergeet niet de laatste technische leerpunten te lezen in het speciale supplement van het tijdschrift van de Society for Education and Training - inTuition.

 

FE ondersteuning voor personeelsontwikkeling

Via ons T Level Professional Development (TLPD) -aanbod hebben we een pakket hoogwaardige CPD ontwikkeld om de leraren, trainers en leiders te ondersteunen die T-niveaus leveren. Het TLPD-aanbod zorgt ervoor dat vervolgopleidingen en post-16 aanbieders T Level-ready zijn. Dit betekent dat ze ervoor moeten zorgen dat ze de onderwijsvaardigheden, vakkennis en het vertrouwen hebben die ze nodig hebben ten behoeve van hun leerlingen. Het is in de eerste plaats gericht op die providers en hun personeel die zijn begonnen met de levering van T-niveaus of die in 2021 zullen starten.

Teach Too is een ETF-ontwikkelingsprogramma, in samenwerking met de Association of Colleges (AoC), met als doel samenwerkingsverbanden tussen FE-sectoraanbieders en de industrie te ondersteunen om kwaliteitsverbetering in een technische opleiding en opleiding te helpen aanpakken.

Het Technical Teaching Fellowship-programma wordt gefinancierd door een partnerschap tussen de ETF en de Royal Commi

ssion voor de tentoonstelling van 1851 om excellentie in industrieel en een technische opleiding te bevorderen. Het programma wil beurzen toekennen aan excellente beoefenaars die worden erkend vanwege hun krachtige onderwijspraktijk en het leveren van effectieve resultaten voor leerlingen. In januari 2019 kregen de eerste drie gevierde FE-sectordocenten een Technical Teaching Fellowship.

De ETF zet zich in om verbeteringen in STEM-lesgeven en leren in onze sector te ondersteunen. CPD-cursussen en kennisuitwisseling om een hoger niveau van competentie, vertrouwen en samenwerking in het bestaande STEM-onderwijs- en opleidingspersoneel te verbeteren, zijn te vinden via de Excellence Gateway en de STEM Exchange.

GBS TEC - Fotograaf AR Radings Capture Life - DSC06267- WEB .jpg

De opleidingen

Ja, ik wil al mijn vragen stellen tijdens een 30 minuten telefoongesprek!

Welk dagdeel heeft jouw voorkeur?
Geslacht
bottom of page