TEC-studenten leren elkaar kennen op eerste dag schooljaar

1 september 2022 was de start van alweer het 3de schooljaar van GBS TEC. Een dag die bijna volledig in het teken staat van elkaar leren kennen, en waarin studenten zich nog niet hoeven te storten op hun studie.

De dag startte met een korte bijeenkomst, waarin de studenten aan elkaar en aan de praktijkbegeleiders werden voorgesteld. Ook de huisregels werden doorgenomen, en de studenten namen hun gepersonaliseerde werkkleding in ontvangst.

Elkaar beter leren kennen

Er is geen betere manier om elkaar beter te leren kennen dan met een beetje competitie. Van een krachtmeting tijdens een potje touwtje trekken tot elkaar letterlijk blind moeten vertrouwen, het kwam allemaal voorbij.

Paintballen

Toch kwamen de studenten de dag niet door zonder een paar blauwe plekken op te lopen. In de middag trok de groep studenten een overall aan en werd gingen ze paintballen.