Opzet en datums open dagen bekend

De (voorlopige) datums van de open dagen voor het schooljaar 2021/2022 zijn bekend gemaakt.

• Dinsdag 24 en woensdag 25 november 15:00 - 20:00

• Zaterdag 16 januari 10:00 - 14:00

• Dinsdag 9 en woensdag 10 januari 15:00 - 20:00

Open dagen op locatie

Als één van de weinige scholen in Nederland ontvangt GBS TEC oriënterende gasten op locatie. De mbo school vind het namelijk belangrijk dat mensen een goede indruk krijgen. Je wilt toch een rondje kunnen lopen. De machines kunnen bekijken. En een gesprek voeren met de mensen met wie je volgend jaar misschien wel veel gaat samen werken! Wij worden er iedere keer weer enthousiast van als wij bij bezoekers zien de twinkel in de ogen zien omdat ze iets nieuws zien. Veel scholieren hebben nog niet de techniek meegemaakt zoals ie kan zijn, en een rondleiding door de praktijkhal opent vaak een nieuwe wereld voor jonge talenten. Iets waar online open dagen niet aan kunnen tippen. Dus als je twijfelt of de technische wereld iets voor jou is, geven de open dagen van GBS TEC je zekerheid!

Enthousiast geworden?

Kom ook langs! Laat ons wel even weten dat je komt. Ga naar www.gbs-tec.nl/open-dagen om jezelf aan te melden.